Andreas Hedlund, jag saknar dig.

Tillägnar detta blogginlägg till dig, min bror.
Jag är den personen jag alltid varit, och jag vet vad du sa till min mamma häromdagen..
Jag saknar dig sjukt jävla mycket, vet inte vart jag ska vända mig när jag mår dåligt. För det var jämt du som stöttade mig. Du följde med mig till sjukhuset båda gångerna. Du gav mig allt, bilen & flytten till Grisslehamn. Du vet själv hur jävla bra jag mådde där. Jag kunde gå hur jag ville, göra vad jag ville. Och du vet ju själv också hur grymt bra Mimmi mådde. Hon trivdes verkligen där. Och när jag fick skyhög feber och du nästan brände sönder kaminen för att du eldade så mycket och själv nästan svettades, men allt för att jag skulle sluta frysa. Alla gånger vi varit ut och sladda med våran 740, gången jag krängde av däcken, filmkvällarna hos Patrik, spökslottet, när vi hjälpte Patrik Skogh med epan, när vi var ute och körde, när vi körde av, hebymaffian, alla gånger på IKEA & Biltema i Uppsala, när jag körde 740in, när vi var i mitt stall, när jag körde 142an, Juldriftingen i sala, när du kom till Ösby för att säga hej bara, när du tog kniven ifrån mig, när du kom till strandberg för att få mig att inte ta mitt liv, alla planer till stugan, när vi ställde in basen och drygade med LH för att våran bil hade bättre ljud enligt oss, när du tog hand om mig när jag var så jävla full på juldriftingen och hjälpte mig när jag spydde, alla bredställ vi dragit igenom i heby, när vi åkte snöskootern, station i västerås, enköpingsträffarna, allt snack om jänkare, min julklapp (kaninen), när vi körde till Patrik's garage utan att se någonting(kamoflagen av snön) allt snack om framtiden, Eddie Meduza, gångerna du sov hos mig med Björne, ALLT. Jag är fortfarande den tjejen som du lärde känna. Jag är bara vilsen i mig själv, och du är helt ärligt DEN ENDA som kan hjälpa mig.
Våran låt: http://www.youtube.com/watch?v=No3xnLHtIIg // kan inte ens lyssna på den utan att bryta ihop, du finns i mina tankar dag som natt. Jag älskar dig bror!
Alltid när jag dunkade dubstep i stugan och du började svära och säga dubstep och skrillexbögar och gick ut, haha vilka minnen! Och matlagningen vi gjorde, gott ju! Även fast vi hade mat åkte vi och köpte pizza, haha. Allt vi fixade till i stugan, så jävla underbar stuga. Du är också underbar, ställer alltid upp för mig.
LH's 940 & våran älskade bil brevid.
_
Krängde av däcket och alla i Heby kom dit.
_
Högra hörnet, våran 740
mitten uppe, lh's 940
vänstra hörnet, rasmus 740
höger nere, Lh's 940
vänster nere, din fd. 142a
Kaninen du köpte som julklapp åt mig!
När vi körde av.
Röjde inne på IKEA.
Våran bil!<3
Alla våra minnen kommer alltid sitta djupt in i hjärtat på mig & jag hoppas... Hoppas att du hör av dig snart. Jag behöver dig. Snälla hör av dig // Din Charlotte

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!