moahaha (a)

Har varit sjukt med kaooos senaste dagarna. Men nu blir det förhoppningsvis normal uppdatering igen! Saknat mig? Eller jag vet redan att ni har det! ;) Igår så färgade Hamodi mitt hår, vi åkte också runt och chillade med Nanja, jag bor hos Nanja för tillfället. pitkä historia.. Har chillat här sen i söndags morse, då Alex fick komma till stockholm från arboga för att hämta mig.. också pitkä historia. Men jag har underbara vänner som ställer upp för mig, hämtar mig, skjutsar mig hit ( V-ås ), låter mig bo här, ger mig mat osv. Helt underbara är ni! Love u all! Chilldrack i söndags också, blev fest & spårade ur tooootaaaalt!! Kaaos. Menmen, just nu sitter jag här och väntar på att Natha ska komma förbi och vara social med mig för Nanja är osocial, haha. (a) Jag & Nanja kaoza sönder i bilen igår fan! Hon kalla mig zigenare och skit, dock så är jag ju det, haha. Också en pitkä historia!!! ÅH! Ska kanske låna en kompis hus medans hon är iväg 5 veckor på pratik!!! Ska ha hand om hennes häst & hjälpa till på deras gård, wiie! Äntligen någonting bra! Alla tjatade om att jag skulle komma tillbaka till Västerås, när jag väl är här är det ingen som hör av sig?
Kul, vääriä ystäviä! Idiootteja, sinulla ei ole sija elämässäni!!!!!!!! Aja skitsamma idiotas!
Bilder som browniiiee!!!
Ska fan operera brösten mindre, dom förstör mina fucking bilder, idiotas!
BÄTTRE I BRUNT JU! TACK HAMODI ATT DU FÄRGA!! BÄSTA!!
Jag visste jag var finsk, men rysk också?! ÖJ LUGN, TAKE A CHILL PILL.
Tuleeko chillailevan nyt kirjoitan lisää myöhemmin! / Hörs sen!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!