Lost in myself

Jag vet fan inte längre vart jag har mig själv. Att gå från pappas lilla oskyldiga flicka som bodde hemma i Västerås, till att bo i stockholm hos Adde, klara mig själv utan föräldrar.. Känner inte igen mig själv längre, vem är jag? Varför lever jag? Vart är jag om ett år? Är jag kvar? Är jag hemma? Har jag flyttat igen? Har soc slutat ringa? Går jag i skolan då? Hur ser jag ut då? Hur beter jag mig då? Fortfarande bitch eller är jag snäll då? Har jag pojkvän då? Vem är jag då? Har jag många nya vänner? Så många tankar utan svar. Jag måste leta reda på mig själv.
Killen jag älskar/älskade sa att han inte kände igen mig längre.. Där började jag tänka efter.

There always gonna be another mountaion , always gonna make a move.
Lost whitout YOU.

När jag var liten var livet allt om bilar, jänkare. En riktig raggare från grunden, Vem är jag idag med modelljobb..?

Det här är fan inte jag. Jag känner inte mig själv. Jag behöver någon att stötta mig mot som stannar vid min sida. Som kan hjälpa mig. Som känner mig.

/ Yours Charlotte

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
amanda

Hej gumman,vi har typ inte pratat så mycket men jag finns.

Det är samma som mig... <3

2012-04-12 @ 17:48:37 | http://aamandabergqvist.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!