Förlåt för bad update!

Bloggade knappt igår, var i stan och träffade Bella. Gick lite vilse ett par gånger. Ibland är stockholm för stort för 1 västeråsare och en fd västerårase! Bella mobbade min dialekt och kallade mig bortskämd stockholmare! :( ;) Fick iallafall min älskade kinamat, (<3)!!!! Åkte till Jakan och hämtade en liten jack russel valp som vi hade en stund på eftermiddagen/kvällen. Badade i min Jacuzzi och glodde på tv i badet med Bella, drack lite, var ut ett tag och träffade olika roliga människor och nu ligger jag i soffan och har svinont i halsen. Usch, vill inte bli sjuk :( Snart ska vi hämta plastdottern och åka till IKEA och kolla efter rosa vinglas! :D
Idag blir det mysdag i onepiecen & solbrillorna, mys!
-
Underbart, dock bara halva fyllda. ;)
Har ju färgat håret ännu mer blondt nu, så nu är det verkligen platina!
Bild kommer sen! ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!