Alltså, jag kan inte sova. Har varit kaos hela natten, kommer bli gråhårig snart utav det här! :o
Kollade på en jätteuschig video idag som påminde mig rejält om varför jag var vegetarian förut. Så.Jävla.Äckigt. Vet inte om jag ens törs länka den här, helt sinnessjuk video. Nej, usch! Har varit till gallerian idag i jakan och kollat på ipads och lite sånt ;) Även telefoner & hundar. Chiuahua! Släppte av Melina vid hennes farfar för att vi ville inte att hon skulle höra oss bråka. Slutade med att vi skrek åt varandra, inte varit såhär arg på sjuuukt länge. Anledningen varför vet bara mina närmsta. Tack att ni ställer upp när jag behöver er! Kan inte sova.. Tänker på så sjukt mycket. Allt snurrar i tankarna.. Aja, har hjälpt min syster med lite småfix på bloggen, ska fixa design & header när hon har bestämt hur hon vill ha det iallafall. Kolla in hennes blogg! Hon säljer massa kläder till sjukt billigt pris!
http://www.sandrasundberg.blogspot.se/ min fina syster!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!